SUBARU АВТОМОБИЛІН ЖАСАУ

Жетістік Тарихы

est.1917
Чикухей Накаджима
ЧИКУХЕЙ НАКАДЖИМА АВИАЦИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ ЗЕРТХАНАСЫН ҚҰРҒАН

FHI компаниясы бастапқыда авиациялық зерттеу зертханасы ретінде құрылған Nakajima Aircraft компаниясының мұрагері болып табылады.

Зертхананы 1917 жылы Чикухей Накаджима (1884-1949) Гунма префектурасында (Gunma Prefecture) (Токиодан солтүстікке қарай шамамен 70 км) құрды және қазір «Суменбару» компаниясының негізгі заманауи өндірістік базасының орналасқан жері болып табылады.

Subaru Тарихы
видео-ролик
NAKAJIMA AIRCRAFT CO. - КОМПАНИЯ ЖАПОНИЯДАҒЫ ЖЕТЕКШІ ҰШАҚ ӨНДІРУШІЛЕРІМЕН БІР ДЕҢГЕЙДЕ.

Алайда, 1945 жылы Екінші дүниежүзілік соғыс аяқталған кезде ұшақ өндірісі тоқтатылды.

Компания жаңа бастаманы басқа атпен - Fuji sangyo Co., Ltd және бірінші кезекте авиация саласында қолданылған жоғары технологиялардың басқа тұтынушыларын мұқият іздеуден бастау керек болды.



FUJI SANGYO АЛҒАШҚЫ RABBIT МОТОРОЛЛЕРІН ШЫҒАРДЫ

1946 жылы маусымда, Fuji Sangyo ұшақ өндірісін тоқтатты және Жапонияда алғашқы мотороллердің прототипін жасады. Бұл мотороллерде қозғалтқыштың қуаты 2 а.к., көлемі135 см3 болды және әскери ұшақтардан қалған артқы дөңгелектерді қолданды. Осы уақытта Жапонияның көлік жағдайы нашар болды және халық бұл көлік түрінің пайдалылығын толық түсінбеді..

1950 жылы Fuji Sangyo қайта қаралған корпоративтік несие Заңына сәйкес 12 компанияға бөлінді.

Кейбір кәсіпорындар бәсекелестікке төтеп бере алмай жабылады, бірақ ең төзімді 5 компания Fuji Heavy Industries-ке қайта қосылады. Кейінірек оларға алтыншы қосылды. Корпорация реактивті ұшақтарды, шынжырлы араларды, Rabbit мотороллерлерін және дизельді автобустарды шығарумен айналысып, нарықты біртіндеп жаулап алды. Осылайша Fuji Heavy Industries концерні құрылды.

ЖЕТЕКШІ ЖҰЛДЫЗ

Subaru

est.1917
1954
SUBARU 1500 –FUJI HEAVY INDUSTRIES (SUBARU CORPORATION) АВТОМОБИЛІНІҢ АЛҒАШҚЫ ПРОТОТИПІ

Subaru 1500 цилиндрлік серіппемен және қос әрекетті май амортизаторымен біріктірілген доға тәрізді көлденең арқалықты және үш жапырақты серіппемен және қос әрекетті май амортизаторымен біріктірілген тәуелді артқы осьтіаспасын пайдалана отырып, тәуелсіз алдыңғы доңғалақ аспасы арқасында тамаша жүргізу сапасы мен тұрақты өңдеуді көрсетті.

Бұл прототип Subaru 360 және Subaru 1000 модельдерін одан әрі дамытуда үлкен маңызға ие болды.

P-1 (Subaru 1500)
1958
SUBARU 360 ШАҒЫН АВТОМОБИЛЬ МОДЕЛІ ҰСЫНЫЛДЫ

1958 жылы 3 наурызда нарықта пайда болды және бірден өзін өте жеке көлікке ғашық етті: Subaru 360, Fuji Heavy Industries компаниясының алғашқы өндірістік көлігі. Жапонияда оған "Божья коровка" деген жақсы лақап ат берілді және осы уақытқа дейін бұл автомобидбдердің көпшілігі жолдарда жүреді. Өндірістің барлық 11 жылында Subaru 360 үлкен танымалдылыққа ие болды. 1970 жылы мамырда автомобильдің шығарылуы тоқтатылды.

1961
SAMBAR TRUCK МОДЕЛІНІҢ ДЕБЮТІ ӨТТІ

Sambar Truck Subaru 360 моделіне негізделген және оған мінетіндер үшін де, оны басқаратындар үшін де бірдей жақсы болуымен ерекшеленді. Бәсекелестерімен салыстырғанда Sambar Truck едені төмен және жүк кеңістігі үлкен болды. Көшелердің өткір бұрыштарына ұқыпты сәйкес келу қабілетінің арқасында бұл шағын жүк көлігі индустриалды әлемде таза ауаның тынысына айналды. Оның артынан қыркүйек айында Sambar Light Van моделі коммерциялық мақсатта ғана емес, демалу үшін де автомобиль ретінде шығарылды. Sambar моделінің арқасында "Суменбару" жеңіл жолаушылар автомобилі өндірушінің атына ие болды.

1966
SUBARU 1000-SUBARU-ДІҢ АЛҒАШҚЫ АЛДЫҢҒЫ ЖЕТЕКТІ АВТОМОБИЛІ

14 мамырда Subaru 1000 дебюті болды, бұл алдыңғы жетек жүйесін көлденең-оппозициялық қозғалтқышпен бірге қолданатын алғашқы автомобиль.

Компания алдыңғы жетек жүйесінің (FWD) барлық мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін бірқатар технологияларды әзірледі. Қозғалтқышты көліктің осі бойымен көлденең жазықтықта орналастыра отырып, "Суменбару" өзінің автомобиль құру тұжырымдамасын құра отырып, мақсатына жетті.

История горизонтально-оппозитного двигателя Subaru BOXER

1969
SUBARU R-2 МОДЕЛІ SUBARU 360-ТЫ АУЫСТЫРДЫ

Басқа дәуірде жасалған R-2 шағын седан, бұл модель шағын автомобильдер ұғымын кеңейтуге үлкен қызығушылық тудырды. R-2 жақсартылған өнімділікке ие болды және Жапония кірген «жедел жол дәуірі» үшін тамаша болды. Керемет теңдестірілген құрлымымен R2 жоғары жылдамдықты автомобиль жолдарында да, кедір-бұдыр жолдарда да керемет сезінді. Төрт жолаушыға ыңғайлы болу үшін жаңартылған шанақ стилі мен салон кеңістігі-R-2 шағын автомобильдер әлемінің көкжиегін кеңейту үшін Subaru 360 құру процесінде жинақталған барлық тәжірибесін енгізген Subaru инженерлеріне сыйлық болды.

СӘТТІ ШАБУЫЛЫ

Subaru

est.1917
1971
ӘЛЕМДЕГІ АЛҒАШҚЫ АЛДЫҢҒЫ ЖЕТЕКТІ АВТОМОБИЛЬДЕРДІҢ БІРІ-SUBARU LEONE

Осы уақытқа дейін толық жетекті әуесқойлар тек үлкен жол талғамайтын автомобильді таңдаумен шектелді. «Суменбару» бұл стереотипті бұзып, кәдімгі автомобильдің алдыңғы жетекті моделін ұсынды.

Автокөлік шаңғы тебу және балық аулау сияқты ашық спорт түрлерінің танымалдылығының тез өСуменіне байланысты өз ізет тұтынушыларын сенімді түрде кеңейтті. Subaru (4WD) түпнұсқасының толық жетекті жүйесі, автокөліктің шыңға көтерілуіне және ең көп сатылатын алдыңғы жетекті жолаушылар көлігіне айналуына мүмкіндік берді.

1972
R-2 МОДЕЛІН АУЫСТЫРҒАН SUBARU REX МОДЕЛІ

Subaru REX моделі 1972 жылы шілдеде R-2 моделінің мұрагері ретінде жасалды. REX өзінің жаңа, серпінді келбетімен өте танымал болды, бұл оны стильді етті және Subaru шағын көліктері үшін дәстүрлі қасиеттер: тамаша басқару, жолдағы тұрақты мінез-құлық, кедір-бұдырлы және үнемді жерлерде қозғалу кезінде жайлылығы және үнемділік.

1977
Subaru Brat сипаттамасы

Демалыс машинасы ретінде ойластырылған және Солтүстік Америка нарығы үшін арнайы жасалған Subaru Вrat көлігінің өндірісі 1977 жылдың тамызында басталды. Subaru Leone 4WD платформасында салынған Subaru Brat тек екі адамға арналған кабина, ал артқы жағында үлкен ашық жүк бөлігі болды. Бұл модель көптеген елдерде, әсіресе Солтүстік Америкада өте танымал болды, мұнда оның үнемділігі мен «кез келген жерге бару» қабілеті бос уақытын табиғатта өткізуді ұнататын жастардың сұраныстарын толығымен қанағаттандырды.

ЖАҢА КӨКЖИЕКТЕР

Subaru

est.1917
SUBARU DOMINGO

1983 жылдың қазан айында Subaru Domingo бір көлемді шағын автобусының дебюті өтті. Бұл автомобиль жеті жолаушыны компактты шынаққа орналастырып қана қоймай, сонымен қатар Жапонияда алғаш рет жасалған айналмалы және еңкейетін креслолардың көмегімен орындықтарды әртүрлі тәсілдермен өзгертуге мүмкіндік берді.

ӘЛЕМДЕ АЛҒАШ РЕТ ЭЛЕКТРОНДЫ БАСҚАРЫЛАТЫН ВАРИАТОР ЖАСАЛДЫ

Жұмыста ECVT-бұл қарапайым, бірақ өте тиімді механизм, оның құрылымында болат белбеу және шкивтер жұбы бар. Бұл қағиданы голландиялық Van Doorne's Transmissie B.V. ECVT компаниясы әзірледі, жүргізушіге күрделі беріліс механизмдерін пайдаланбай автомобильдің жылдамдығын басқаруға мүмкіндік берді. Бұл құрылым автомобильге жылдамдықты автоматты түрде өзгертуге, оңтайлы берілісті таңдауға мүмкіндік берді. Интеллектуалды (ойлау) вариатор (i-CVT), жетілдірілген ECVT моделі қазіргі уақытта Жапонияның ішкі нарығына арналған Pleo моделінде қолданылады.

SUBARU JUSTY ОН ЖЫЛДАН КЕЙІН - 1994 ЖЫЛЫ ӨНДІРІСТЕН АЛЫНЫП ТАСТАЛДЫ.

Subaru Justy өндірісі 1984 жылы ақпанда іске қосылды. 1987 жылы Subaru Justy автоматты беріліс қорабымен жабдықталған: әлемде алғаш рет электронды басқарылатын вариатор - Subaru ECVT.

SUBARU - ALCYONE СӘНДІ СПОРТТЫҚ АВТОМОБИЛІН ШЫҒАРДЫ

Subaru Alcyone была названа в честь самой яркой звезды в Плеядах, созвездии, известном в Японии под именем Subaru. Эта модель была запущена в производство в США в феврале 1985 года под именем Subaru XT и под именем Subaru Alcyone - в Японии, в июне 1985 года. Стремительные клиновидные очертания и полностью сглаженные формы позволили конструкции этой модели достигнуть минимального значения коэффициента сопротивления воздуха в мире – 0,29 CD (коэффициент лобового сопротивления).

LEONE АУЫСТЫРҒАН SUBARU LEGACY МОДЕЛІ

Legacy моделін жобалау барысында әлемдік көшбасшы бола алатын седан жасау міндеті тұрды. Әзірлеушілер тобы әртүрлі нұсқаларды қарастырды, бірақ соңында көлденең оппозициялық қозғалтқыш пен толық жетек жүйесін қолдануға тоқталды. Subaru үшін дәстүрге айналған бұл технологиялар сол кезде ең қолайлы болды. Модельдік қатарға 4 есікті седан мен әмбебап (station wagon) кірді, ол айтпақшы, Жапонияда әмбебап шанағы бар автомобильдерге одан әрі серпіліс тудырды.

SUBARU SVX 1991 ЖЫЛДЫҢ ШІЛДЕСІНДЕ XT МОДЕЛІН АУЫСТЫРДЫ

XT моделін ауыстыра отырып, Subaru SVX Америка Құрама Штаттарының нарығына 1991 жылдың шілдесінде, ал қыркүйекте Жапонияда шықты. Бұл автомобиль кез-келген жолмен жүруге қабілетті жоғары деңгейлі купе ретінде ойластырылған. Шанақтың дизайны жылдам, динамикалық түрде жасалды, оған кабинаның бүкіл бетіне шыныны шынымен түйістіру технологиясын қолдану арқылы қол жеткізілді.

REX-ТІ АУЫСТЫРҒАН SUBARU VIVIO МОДЕЛІ

Subaru-дің қырық жылдық мерейтойына орай шығарылған Vivio артқы терезелер электр жетектермен жабдықталған алғашқы машина болды. Бұл модель мерейтойға айналғандықтан, оның партиясы үш мың данадан аспады. Бірақ бұл мінсіз, 1993 жылдағыдай, автомобиль кейінірек (бір жылдан кейін) 1000 данада шығарылған модификациясын алды. Содан кейін өзгерістер негізінен қозғалтқышқа әсер етті.

SUBARU IMPREZA МОДЕЛІН ШЫҒАРУ 1992 ЖЫЛДЫҢ ҚАРАШАСЫНДА БАСТАЛДЫ

Шанағыға сәйкес-бұл Legacy-ге қарағанда компакты автомобиль болды, бірақ ол спорттық ерекшеліктерді қамтыды. Нарықта шанақтың екі түрі болды: 4 есікті седан және спорт-вагон. Қозғалтқыш, аспасы, толық жетек жүйесі және салонның жабдықтары – Legacy-ге ұқсас, автомобильді жоғары міну және жоғары техникалық сапада ұстайды. Атап айтқанда, турбо қозғалтқышын қолдану арқылы автомобильді басқарудың таңғажайып сезімдері күшейе түсті, ал кейіннен "таза ауа тынысы" ретінде қарастырылды – әмбебап әлеміне енген спорт-вагон автомобиль нарығында мінезі бар автомобиль ретінде Impreza моделі қуанышпен қабылданғанын көрсетті.

Subaru Outback I

Бірінші буын Subaru Outback алғаш рет 1993 жылдың қазан айында ресми түрде енгізілді. Модель Legacy екінші буынының негізінде жасалған және ашық ауада демалуға арналған кеңейтілген клиренсі бар әмбебап болып табылады. Аспаның арнайы дизайнының арқасында Subaru Outback I әртүрлі пайдалану жағдайларында өзін жақсы ұстайды.

СЫНАҚТАР

Subaru

est.1917
SUBARU FORESTER ЖОЛ ТАЛҒАМАЙТЫН КӨЛІГІ

Автокөлік спорттық автомобильдің (SUV – sport utility vehicle) және жолаушылар автомобилінің қатаң ерекшеліктерін біріктіріп, «екеуінің ең үздігі» («best of both») тұжырымдамасына негізделген жаңа стильдегі автомобильге айналды. Негізгі шасси 1993 жылғы legacy моделімен бірдей болды, бірақ кейбір өзгерістерге ұшырады. Доңғалақ базасы жол саңылау 200 мм және жалпы биіктігі 1,580 ММ болғандықтан кішірейтілді. Осының арқасында Forester нашар жолдарда жоғары өнімділікті және SUV автомобильдері үшін талап етілетін жүргізушінің жоғары отыру сәйкестігін қамтамасыз етті.

“Think. Feel. Drive”

Subaru

est.2000
SUBARU BAJA-ЖЕҢІЛ, ОРТАША ӨЛШЕМДІ ТӨРТ ТОЛЫҚ ЖЕТЕКТІ ПИКАП

Шанақтың дизайны артқы жағындағы шағын ашық шынақ бөлігінің және жол талғамайтын көліктің арқасында пикаптың ерекшеліктерін біріктіреді. Шынақ құрылымы тағы бір ерекшелігі-жиналмалы артқы орындықтардың артындағы бөлімді көлемді жүктерді тасымалдау қажет болған жағдайда бөлшектеуге болады. Мұндай опцияны өндіруші Switchback деп атайды.

ЖАПОНИЯҒА АРНАЛҒАН ЖАҢА ШАҒЫН SUBARU R2 ЖОЛАУШЫЛАР МАШИНАСЫ

Авиациялық дизайн негізінде жасалған R2 Subaru шағын көліктерінің жаңа буыны болды. Шанағы сызықтары капоттан жүк салғышы есікке тегіс өтеді, ал шанақ пішіні спорттық және талғампаз пішіндерге ие болады.

Нәтижесінде жанармай тиімділігі мен қауіпсіздігінің жаңа деңгейін орнатқан сүйкімді, жылдам компактты машина пайда болды, ол осы класстың ең жоғары деңгейіне көтерілді.

2003 ЖЫЛҒЫ ҚАЗАНЫНДА SUBARU «THINK. FEEL. DRIVE» ЖАҢА ҰРАНЫН БЕКІТТІ

«Think, Feel, Drive» жаңа ұраны Subaru-дың автомобиль идеалдарын білдіреді: интеллект және сезімталдық. Бұл Subaru басқарудың, қоршаған ортаның және қауіпсіздіктің қоспасын ұсынатын жоғары сапалы автомобильді құруға ұмтылатынын білдіреді, осылайша бүкіл әлем бойынша тұтынушыларға, әсіресе сапардан ләззат алуды ұзартады.

2003 ЖЫЛҒЫ НАУРЫЗ SUBARU B11S ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ АШЫЛДЫ

Женевадағы 73 халықаралық автосалонда Subaru В11s моделі ұсынылды. B11S Fuji Heavy Industries стандартына негізделген тартымды дизайнды ұсынды: жаңашылдық, даралық, батылдық. Автокөлік ұшып кетуге жақын деген әсер Subaru-дың аэронавтикадағы және автомобильде тамаша жұмыс істеудегі әрекеттерін білдіреді.

SUBARU B9 TRIBECA

Subaru B9 Tribeca жол талғамайтын көлік ретінде Crossover тұжырымдамасы бар автомобильдердің келесі буынына сәйкес келеді. Автомобильге автоматты беріліс қорабы бар Symmetrical AWD және көлденең 3 литрлік DOHC қозғалтқышы орнатылған. 213 мм биіктікте ол жол талғамайтын көліктің барлық артықшылықтарына ие және сонымен бірге епті және тұрақты. Спорттық және жігерлі дизайн мінезі бар жүргізушілер үшін арнайы жасалған.

Жалғасы бар...

SUBARU АВТОМОБИЛІН ЖАСАУ

Жетістік Тарихы

est.1917
ЧИКУХЕЙ НАКАДЖИМА АВИАЦИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ ЗЕРТХАНАСЫН ҚҰРҒАН

FHI компаниясы бастапқыда авиациялық зерттеу зертханасы ретінде құрылған Nakajima Aircraft компаниясының мұрагері болып табылады.

Зертхананы 1917 жылы Чикухей Накаджима (1884-1949) Гунма префектурасында (Gunma Prefecture) (Токиодан солтүстікке қарай шамамен 70 км) құрды және қазір «Суменбару» компаниясының негізгі заманауи өндірістік базасының орналасқан жері болып табылады.

Subaru Тарихы
видео-ролик
NAKAJIMA AIRCRAFT CO. - КОМПАНИЯ ЖАПОНИЯДАҒЫ ЖЕТЕКШІ ҰШАҚ ӨНДІРУШІЛЕРІМЕН БІР ДЕҢГЕЙДЕ.

Алайда, 1945 жылы Екінші дүниежүзілік соғыс аяқталған кезде ұшақ өндірісі тоқтатылды.

Компания жаңа бастаманы басқа атпен - Fuji sangyo Co., Ltd және бірінші кезекте авиация саласында қолданылған жоғары технологиялардың басқа тұтынушыларын мұқият іздеуден бастау керек болды.

FUJI SANGYO АЛҒАШҚЫ RABBIT МОТОРОЛЛЕРІН ШЫҒАРДЫ

1946 жылы маусымда, Fuji Sangyo ұшақ өндірісін тоқтатты және Жапонияда алғашқы мотороллердің прототипін жасады. Бұл мотороллерде қозғалтқыштың қуаты 2 а.к., көлемі135 см3 болды және әскери ұшақтардан қалған артқы дөңгелектерді қолданды. Осы уақытта Жапонияның көлік жағдайы нашар болды және халық бұл көлік түрінің пайдалылығын толық түсінбеді..

1950 жылы Fuji Sangyo қайта қаралған корпоративтік несие Заңына сәйкес 12 компанияға бөлінді.

Кейбір кәсіпорындар бәсекелестікке төтеп бере алмай жабылады, бірақ ең төзімді 5 компания Fuji Heavy Industries-ке қайта қосылады. Кейінірек оларға алтыншы қосылды. Корпорация реактивті ұшақтарды, шынжырлы араларды, Rabbit мотороллерлерін және дизельді автобустарды шығарумен айналысып, нарықты біртіндеп жаулап алды. Осылайша Fuji Heavy Industries концерні құрылды.

ЖЕТЕКШІ ЖҰЛДЫЗ

Subaru

est.1917
1954

Subaru 1500 цилиндрлік серіппемен және қос әрекетті май амортизаторымен біріктірілген доға тәрізді көлденең арқалықты және үш жапырақты серіппемен және қос әрекетті май амортизаторымен біріктірілген тәуелді артқы осьтіаспасын пайдалана отырып, тәуелсіз алдыңғы доңғалақ аспасы арқасында тамаша жүргізу сапасы мен тұрақты өңдеуді көрсетті.

Бұл прототип Subaru 360 және Subaru 1000 модельдерін одан әрі дамытуда үлкен маңызға ие болды.

P-1 (Subaru 1500)
1958
SUBARU 360 ШАҒЫН АВТОМОБИЛЬ МОДЕЛІ ҰСЫНЫЛДЫ

1958 жылы 3 наурызда нарықта пайда болды және бірден өзін өте жеке көлікке ғашық етті: Subaru 360, Fuji Heavy Industries компаниясының алғашқы өндірістік көлігі. Жапонияда оған "Божья коровка" деген жақсы лақап ат берілді және осы уақытқа дейін бұл автомобидбдердің көпшілігі жолдарда жүреді. Өндірістің барлық 11 жылында Subaru 360 үлкен танымалдылыққа ие болды. 1970 жылы мамырда автомобильдің шығарылуы тоқтатылды.

1961
SAMBAR TRUCK МОДЕЛІНІҢ ДЕБЮТІ ӨТТІ

Sambar Truck Subaru 360 моделіне негізделген және оған мінетіндер үшін де, оны басқаратындар үшін де бірдей жақсы болуымен ерекшеленді. Бәсекелестерімен салыстырғанда Sambar Truck едені төмен және жүк кеңістігі үлкен болды. Көшелердің өткір бұрыштарына ұқыпты сәйкес келу қабілетінің арқасында бұл шағын жүк көлігі индустриалды әлемде таза ауаның тынысына айналды. Оның артынан қыркүйек айында Sambar Light Van моделі коммерциялық мақсатта ғана емес, демалу үшін де автомобиль ретінде шығарылды. Sambar моделінің арқасында "Суменбару" жеңіл жолаушылар автомобилі өндірушінің атына ие болды.

1966
SUBARU 1000-SUBARU-ДІҢ АЛҒАШҚЫ АЛДЫҢҒЫ ЖЕТЕКТІ АВТОМОБИЛІ

14 мамырда Subaru 1000 дебюті болды, бұл алдыңғы жетек жүйесін көлденең-оппозициялық қозғалтқышпен бірге қолданатын алғашқы автомобиль.

Компания алдыңғы жетек жүйесінің (FWD) барлық мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін бірқатар технологияларды әзірледі. Қозғалтқышты көліктің осі бойымен көлденең жазықтықта орналастыра отырып, "Суменбару" өзінің автомобиль құру тұжырымдамасын құра отырып, мақсатына жетті.

История горизонтально-оппозитного двигателя Subaru BOXER

1969
SUBARU R-2 МОДЕЛІ SUBARU 360-ТЫ АУЫСТЫРДЫ

Басқа дәуірде жасалған R-2 шағын седан, бұл модель шағын автомобильдер ұғымын кеңейтуге үлкен қызығушылық тудырды. R-2 жақсартылған өнімділікке ие болды және Жапония кірген «жедел жол дәуірі» үшін тамаша болды. Керемет теңдестірілген құрлымымен R2 жоғары жылдамдықты автомобиль жолдарында да, кедір-бұдыр жолдарда да керемет сезінді. Төрт жолаушыға ыңғайлы болу үшін жаңартылған шанақ стилі мен салон кеңістігі-R-2 шағын автомобильдер әлемінің көкжиегін кеңейту үшін Subaru 360 құру процесінде жинақталған барлық тәжірибесін енгізген Subaru инженерлеріне сыйлық болды.

СӘТТІ ШАБУЫЛЫ

Subaru

est.1917
1971
ӘЛЕМДЕГІ АЛҒАШҚЫ АЛДЫҢҒЫ ЖЕТЕКТІ АВТОМОБИЛЬДЕРДІҢ БІРІ-SUBARU LEONE

Осы уақытқа дейін толық жетекті әуесқойлар тек үлкен жол талғамайтын автомобильді таңдаумен шектелді. «Суменбару» бұл стереотипті бұзып, кәдімгі автомобильдің алдыңғы жетекті моделін ұсынды.

Автокөлік шаңғы тебу және балық аулау сияқты ашық спорт түрлерінің танымалдылығының тез өСуменіне байланысты өз ізет тұтынушыларын сенімді түрде кеңейтті. Subaru (4WD) түпнұсқасының толық жетекті жүйесі, автокөліктің шыңға көтерілуіне және ең көп сатылатын алдыңғы жетекті жолаушылар көлігіне айналуына мүмкіндік берді.

1972
R-2 МОДЕЛІН АУЫСТЫРҒАН SUBARU REX МОДЕЛІ

Subaru REX моделі 1972 жылы шілдеде R-2 моделінің мұрагері ретінде жасалды. REX өзінің жаңа, серпінді келбетімен өте танымал болды, бұл оны стильді етті және Subaru шағын көліктері үшін дәстүрлі қасиеттер: тамаша басқару, жолдағы тұрақты мінез-құлық, кедір-бұдырлы және үнемді жерлерде қозғалу кезінде жайлылығы және үнемділік.

1977
Subaru Brat сипаттамасы

Демалыс машинасы ретінде ойластырылған және Солтүстік Америка нарығы үшін арнайы жасалған Subaru Вrat көлігінің өндірісі 1977 жылдың тамызында басталды. Subaru Leone 4WD платформасында салынған Subaru Brat тек екі адамға арналған кабина, ал артқы жағында үлкен ашық жүк бөлігі болды. Бұл модель көптеген елдерде, әсіресе Солтүстік Америкада өте танымал болды, мұнда оның үнемділігі мен «кез келген жерге бару» қабілеті бос уақытын табиғатта өткізуді ұнататын жастардың сұраныстарын толығымен қанағаттандырды.

ЖАҢА КӨКЖИЕКТЕР

Subaru

est.1917
SUBARU DOMINGO

1983 жылдың қазан айында Subaru Domingo бір көлемді шағын автобусының дебюті өтті. Бұл автомобиль жеті жолаушыны компактты шынаққа орналастырып қана қоймай, сонымен қатар Жапонияда алғаш рет жасалған айналмалы және еңкейетін креслолардың көмегімен орындықтарды әртүрлі тәсілдермен өзгертуге мүмкіндік берді.

ӘЛЕМДЕ АЛҒАШ РЕТ ЭЛЕКТРОНДЫ БАСҚАРЫЛАТЫН ВАРИАТОР ЖАСАЛДЫ

Жұмыста ECVT-бұл қарапайым, бірақ өте тиімді механизм, оның құрылымында болат белбеу және шкивтер жұбы бар. Бұл қағиданы голландиялық Van Doorne's Transmissie B.V. ECVT компаниясы әзірледі, жүргізушіге күрделі беріліс механизмдерін пайдаланбай автомобильдің жылдамдығын басқаруға мүмкіндік берді. Бұл құрылым автомобильге жылдамдықты автоматты түрде өзгертуге, оңтайлы берілісті таңдауға мүмкіндік берді. Интеллектуалды (ойлау) вариатор (i-CVT), жетілдірілген ECVT моделі қазіргі уақытта Жапонияның ішкі нарығына арналған Pleo моделінде қолданылады.

SUBARU JUSTY ОН ЖЫЛДАН КЕЙІН - 1994 ЖЫЛЫ ӨНДІРІСТЕН АЛЫНЫП ТАСТАЛДЫ.

Subaru Justy өндірісі 1984 жылы ақпанда іске қосылды. 1987 жылы Subaru Justy автоматты беріліс қорабымен жабдықталған: әлемде алғаш рет электронды басқарылатын вариатор - Subaru ECVT.

SUBARU - ALCYONE СӘНДІ СПОРТТЫҚ АВТОМОБИЛІН ШЫҒАРДЫ

Subaru Alcyone была названа в честь самой яркой звезды в Плеядах, созвездии, известном в Японии под именем Subaru. Эта модель была запущена в производство в США в феврале 1985 года под именем Subaru XT и под именем Subaru Alcyone - в Японии, в июне 1985 года. Стремительные клиновидные очертания и полностью сглаженные формы позволили конструкции этой модели достигнуть минимального значения коэффициента сопротивления воздуха в мире – 0,29 CD (коэффициент лобового сопротивления).

LEONE АУЫСТЫРҒАН SUBARU LEGACY МОДЕЛІ

Legacy моделін жобалау барысында әлемдік көшбасшы бола алатын седан жасау міндеті тұрды. Әзірлеушілер тобы әртүрлі нұсқаларды қарастырды, бірақ соңында көлденең оппозициялық қозғалтқыш пен толық жетек жүйесін қолдануға тоқталды. Subaru үшін дәстүрге айналған бұл технологиялар сол кезде ең қолайлы болды. Модельдік қатарға 4 есікті седан мен әмбебап (station wagon) кірді, ол айтпақшы, Жапонияда әмбебап шанағы бар автомобильдерге одан әрі серпіліс тудырды.

История гонок

Subaru

est.1989
SUBARU SVX МОДЕЛІ ҰСЫНЫЛДЫ

XT моделін ауыстыра отырып, Subaru SVX Америка Құрама Штаттарының нарығына 1991 жылдың шілдесінде, ал қыркүйекте Жапонияда шықты. Бұл автомобиль кез-келген жолмен жүруге қабілетті жоғары деңгейлі купе ретінде ойластырылған. Шанақтың дизайны жылдам, динамикалық түрде жасалды, оған кабинаның бүкіл бетіне шыныны шынымен түйістіру технологиясын қолдану арқылы қол жеткізілді.

REX-ТІ АУЫСТЫРҒАН SUBARU VIVIO МОДЕЛІ

Subaru-дің қырық жылдық мерейтойына орай шығарылған Vivio артқы терезелер электр жетектермен жабдықталған алғашқы машина болды. Бұл модель мерейтойға айналғандықтан, оның партиясы үш мың данадан аспады. Бірақ бұл мінсіз, 1993 жылдағыдай, автомобиль кейінірек (бір жылдан кейін) 1000 данада шығарылған модификациясын алды. Содан кейін өзгерістер негізінен қозғалтқышқа әсер етті.

SUBARU IMPREZA МОДЕЛІН ШЫҒАРУ 1992 ЖЫЛДЫҢ ҚАРАШАСЫНДА БАСТАЛДЫ

Шанағыға сәйкес-бұл Legacy-ге қарағанда компакты автомобиль болды, бірақ ол спорттық ерекшеліктерді қамтыды. Нарықта шанақтың екі түрі болды: 4 есікті седан және спорт-вагон. Қозғалтқыш, аспасы, толық жетек жүйесі және салонның жабдықтары – Legacy-ге ұқсас, автомобильді жоғары міну және жоғары техникалық сапада ұстайды. Атап айтқанда, турбо қозғалтқышын қолдану арқылы автомобильді басқарудың таңғажайып сезімдері күшейе түсті, ал кейіннен "таза ауа тынысы" ретінде қарастырылды – әмбебап әлеміне енген спорт-вагон автомобиль нарығында мінезі бар автомобиль ретінде Impreza моделі қуанышпен қабылданғанын көрсетті.

Subaru Outback I

Бірінші буын Subaru Outback алғаш рет 1993 жылдың қазан айында ресми түрде енгізілді. Модель Legacy екінші буынының негізінде жасалған және ашық ауада демалуға арналған кеңейтілген клиренсі бар әмбебап болып табылады. Аспаның арнайы дизайнының арқасында Subaru Outback I әртүрлі пайдалану жағдайларында өзін жақсы ұстайды.

СЫНАҚТАР

Subaru

est.1917
SUBARU FORESTER ЖОЛ ТАЛҒАМАЙТЫН КӨЛІГІ

Автокөлік спорттық автомобильдің (SUV – sport utility vehicle) және жолаушылар автомобилінің қатаң ерекшеліктерін біріктіріп, «екеуінің ең үздігі» («best of both») тұжырымдамасына негізделген жаңа стильдегі автомобильге айналды. Негізгі шасси 1993 жылғы legacy моделімен бірдей болды, бірақ кейбір өзгерістерге ұшырады. Доңғалақ базасы жол саңылау 200 мм және жалпы биіктігі 1,580 ММ болғандықтан кішірейтілді. Осының арқасында Forester нашар жолдарда жоғары өнімділікті және SUV автомобильдері үшін талап етілетін жүргізушінің жоғары отыру сәйкестігін қамтамасыз етті.

“Think. Feel. Drive”

Subaru

est.2000
SUBARU BAJA-ЖЕҢІЛ, ОРТАША ӨЛШЕМДІ ТӨРТ ТОЛЫҚ ЖЕТЕКТІ ПИКАП

Шанақтың дизайны артқы жағындағы шағын ашық шынақ бөлігінің және жол талғамайтын көліктің арқасында пикаптың ерекшеліктерін біріктіреді. Шынақ құрылымы тағы бір ерекшелігі-жиналмалы артқы орындықтардың артындағы бөлімді көлемді жүктерді тасымалдау қажет болған жағдайда бөлшектеуге болады. Мұндай опцияны өндіруші Switchback деп атайды.

ЖАПОНИЯҒА АРНАЛҒАН ЖАҢА ШАҒЫН SUBARU R2 ЖОЛАУШЫЛАР МАШИНАСЫ

Авиациялық дизайн негізінде жасалған R2 Subaru шағын көліктерінің жаңа буыны болды. Шанағы сызықтары капоттан жүк салғышы есікке тегіс өтеді, ал шанақ пішіні спорттық және талғампаз пішіндерге ие болады.

Нәтижесінде жанармай тиімділігі мен қауіпсіздігінің жаңа деңгейін орнатқан сүйкімді, жылдам компактты машина пайда болды, ол осы класстың ең жоғары деңгейіне көтерілді.

2003 ЖЫЛҒЫ ҚАЗАНЫНДА SUBARU «THINK. FEEL. DRIVE» ЖАҢА ҰРАНЫН БЕКІТТІ

«Think, Feel, Drive» жаңа ұраны Subaru-дың автомобиль идеалдарын білдіреді: интеллект және сезімталдық. Бұл Subaru басқарудың, қоршаған ортаның және қауіпсіздіктің қоспасын ұсынатын жоғары сапалы автомобильді құруға ұмтылатынын білдіреді, осылайша бүкіл әлем бойынша тұтынушыларға, әсіресе сапардан ләззат алуды ұзартады.

2003 ЖЫЛҒЫ НАУРЫЗ SUBARU B11S ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ АШЫЛДЫ

Женевадағы 73 халықаралық автосалонда Subaru В11s моделі ұсынылды. B11S Fuji Heavy Industries стандартына негізделген тартымды дизайнды ұсынды: жаңашылдық, даралық, батылдық. Автокөлік ұшып кетуге жақын деген әсер Subaru-дың аэронавтикадағы және автомобильде тамаша жұмыс істеудегі әрекеттерін білдіреді.

2003 ЖЫЛҒЫ НАУРЫЗ SUBARU B11S ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ АШЫЛДЫ
SUBARU B9 TRIBECA

Subaru B9 Tribeca жол талғамайтын көлік ретінде Crossover тұжырымдамасы бар автомобильдердің келесі буынына сәйкес келеді. Автомобильге автоматты беріліс қорабы бар Symmetrical AWD және көлденең 3 литрлік DOHC қозғалтқышы орнатылған. 213 мм биіктікте ол жол талғамайтын көліктің барлық артықшылықтарына ие және сонымен бірге епті және тұрақты. Спорттық және жігерлі дизайн мінезі бар жүргізушілер үшін арнайы жасалған.

icon icon icon icon icon

www.pavlodar.subaru.kz сайты cookie файлдарын пайдаланады. Осы сайтты пайдалана отырып, Сіз cookie файлдарын пайдалануға Саясат шарттарына сәйкес Сіздің дербес деректеріңізді өңдеуге келісім бересіз.

Егер келіспесеңіз, браузердегі баптауларды өзгертіп, cookie файлдарын пайдаланудан бас тарта аласыз.